دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

  • ۰
  • ۱

سخنان مهم امام خامنه‌ای درباره کودتای سال ۸۸

"من به شما عرض کنم؛ چند سالى که بگذرد، آن وقت قلمهاى بسته شده ى آگاهان بین المللى روان خواهد شد، باز خواهد شد، خواهند نوشت. 

ممکن است من آن روز نباشم، امّا شماها هستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه ى بزرگى پشت فتنه ى سال 88 بود.

این فتنه خیلى چیز مهمّى بود، قصدشان خیلى قصد عجیب و غریبى بود؛ در  واقع می خواستند ایران را تسخیر کنند!

اینهایى که عامل فتنه بودند_ توى خیابان، یا بعضى از سخنگویانشان_ اغلب ندانسته وارد این میدان شده بودند؛ امّا دستهایى اینها را هدایت می کرد، نمی فهمیدند!

حالا اینکه چطور بعضی‌ها وارد این میدان شدند؟ چطور ندانسته به دشمن کمک کردند؟ خودش تحلیلهاى دقیق روانشناختى دارد؛ امّا واقعیّت قضیّه این است که عرض کردم. این مسأله خیلى کار بزرگى بود؛ این کار را شما جوانها به سامان رساندید.توى صحنه بمانید عزیزان من! کشور مال شماست.

در دیدار دانش آموزان در آستانه 13 آبان (12 / 8/ 1389)

  • ۰۱/۱۰/۱۱
  • سید مهدی مصطفوی

امام خامنه ای

فتنه 88

نظرات (۱)

  • 𝙟𝙤𝙝𝙣 ‌‌‌‌‌‌ ‌
  • سلام

    امام خامنه کیه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی