دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

دکتر سید مهدی مصطفوی

  • ۰
  • ۰

در خصوص توطئه جدید ضدانقلاب با راه‌اندازی اعتصابات اجباری علیه مردم چند نکته گفتنی است: 

*فرض کنیم اگر با تهدید کسی را مجبور کنیم کاری را انجام دهد، به این کار در زبان حقوق می‌گویند: اکراه (طرف اختیارا کاری را انجام می‌دهد ولی با تهدید دیگری)

*اگر هم شخص را بدون هیچ اختیاری حرکت بدهیم ‌‌‌... مثلا هُل بدهیم به جلو... بدون این که حتی خودش با اختیار خودش کاری کند... به این می‌گویند: اجبار (هیچ اختیاری در کارش ندارد. در واقع در اینجا جز یک ابزار بی اختیار است).

*اگر هم شخص بسته به شرایط خاصی مجبور باشد علیرغم میلش کاری را انجام دهد... مثلا به خاطر گرسنگی و نبود غذای سالم، غذای تاریخ گذشته یا آلوده بخورد ... به این می‌گویند: اضطرار (در انجام کار اختیار دارد، تهدیدی هم نشده ولی قلبا راضی به انجام کارش نیست و با میل انجامش نمی‌دهد).

بنابراین اگر فرضا کسی را به اجبار از غذا دور نگه دارید یا به سمتش تفنگ بگیرید که اگر از غذا بخورد کشته خواهد شد... نمی‌گویند طرف اعتصاب غذا کرده!

قابل توجه ترول های مجازی و داعشی‌های داخلی تهدید کننده مردم به اعتصاب، بر فرض اگر با این روش تمام کاسبی‌‌های مردم را  هم مختل کنید... اسمش اعتصاب نیست و آثار و کارکردهای سیاسی عمل اعتصاب را هم ندارد.

جماعتِ داعش‌صفت با علنی کردن تهدیدات نسبت به کاسب و مغازه‌دار و با پخش فیلم و افتخار در تعرض به اموال کسی که همراهیتون نکرده؛ بیشتر تولید نفرت می‌کنید.

شما دنبال حقوق مردم نیستید؛ دنبال سقوط ایران اسلامی هستید و این آرزو را به گور می‌برید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی